Wednesday, May 04, 2011

contest belog saya semat! XD

assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh!
selamat menyelamatkan diselamatkan korang semua!
apo kabo?
takdak kabo?
dahsyat gileee!
hahahaha.okayyy.
sebelum memulakan sesuatu yang belum bermula,
aku nak berterima kasih dekat HAJAR and AMEERA sebab dah tagg aku kat kontest ni.
ini adalah buat pertama kalinya aku menjoin bab bab kontest ni ,so,aku tak berharap sangatlah nak menang ni.
aku rasa first time ni takdak rezeki........kot.hehehe
kalau dapat pun bersyukur lah dekat Allah kan? :D
okayy.jap jap.amik kau ni banner untuk kontest tu :P


nah kalau korang nak join jugak ikut lah syarat syarat penyertaan yer? :)
first sekali,korang wajib follow belog kat link ni:
http://unknonymous.blogspot.com/
secondly,tag 4 orang yang comel lotey kiut miut semua ada!

so aku tag,
akume mineko
farah maisarah
armiene
nyna zamhari

thirdly,kontest ni terbuka untuk semua minah minah dan mamat mamat yang teringin nak join
fourthly,buatlah post tentang kontest ni kat belog korang masing masing :D
yang terakhir,tinggalkan link dekat belog cik anonymous tu.sat gi aku post link ni yer?
hehehe.
kene baca doa dulu.tiup kanan tiup kiri.puh puh.
okayy.dah boleh send dah link ni XD
okaii.terima kasih dah baca uolss.
assalamualaikum :D

pee/ass:anda kelik like button kat bawah tu bermakna anda menyokong saya.
terima kasih.jasa anda sangat dihargai :')

No comments:

Post a Comment

Welcome and feel free to scroll :)