Sunday, May 15, 2011

post ni khas buat minah yang budget gedik nak mampus tapi tak mampus mampus pun.....


bismillahirahmanirahim.
aku malas nak bagi muqadimah yang panjang panjang.
baik aku teruskan.tol x?hahaha
bila korang baca post title aku tu,korang ada rasa meluat tak?

harini aku nak luahkan rasa benci aku terhadap minah minah yang budget gedik ni.

hahahaha.
sumpah,aku meluat nak mampus kat perempuan budget gedik ni.
okayy.straight to the point!
dekat dalam kelas aku,ada sorang minah yang budget diri genste tapi tak sedar diri yang dia tu mati karang malaikat jugak yang cabut nyawa.
okayy.minah ni suka lah sangat ikut cara aku bercakap,cara aku membebel,cara aku suka report kat cikgu kalau ada budak laki dok kacau aku dalam kelas.
dia jugak suka ikut kawan aku gelak.dah lah suka sangat menyanyi.kalau menyanyi tu suara boleh dimakan takpe lagi.
ni suara kalah katak mengaum.belah lah wei.
kutuk orang memang hobi dia lah.yang aku hairan,dia lawa sangat ke sampai nak maki orang.
kalau maki,sampai mak bapak sekali yang join dimaki dia.
kurang ajar.a'ah.memang kurang ajar.
aku ni manusia.sangat penuh dengan emosi.
jadi,korang takyah heran ngapa aku dok maki dia semacam.
to be honest,aku sangat meluat tengok minah ni.hampir semua pelajar dalam kelas aku tak minat tengok dia.
takyah hampir lah,memang semua pun meluat.
sebab apa?sebab perangai dia yang tak pernah berubah sejak azali.
tolong lah wei!!insaffff lagi macik.
ni baru sorang.
belom lagi yang second ni.ni lagi dahsyat.
yang minah sorang ni pulak junior aku sebab dia muda dari aku.
aku tua,tapi aku awet muda.hahahaha
ahhhh.minah ni pulak hampir semua laki dia nak kebas.
kalau boleh satu sekolah dia nak.yelah dia kan "LAWA"
kata kawan aku,she change alot.
memang betol.aku setuju dengan pendapat tu.
aku kenal dia dari sekolah rendah lagi.
yelah,manusia memang berubah.
tapi aku tak suka perubahan yang ada kat minah ni.

kalau depan sapa sapa pun memang kontrol jeee!
satu lagi.dia ni player.pandai nak kutuk orang player tapi tak sedar diri.
kahaktuiiiii.ambik kau!

ya Allah.bukan semua orang nak kat kau makcik!
sedar lah sikit.kau memang baik.kononnya!
tapi kegedikan kau terlampau menyerlah sampai nenek aku pun tak minat nak tengok.
so,conclusion nya,kepada minah minah yang budget gedik tu,jangan gedik gedik depan orang.
gedik natural dengan gedik buatan memang jelas bezanya.
untuk dua orang minah yang tertera di atas,you both should change your attitude.stop being so gedik.nobody likes your gedikness!!!!
sorry.entry kali ni memang sangat melampau.tapi,setiap manusia ada tahap kesabaran masing masing.beside,belog memang tempat untuk meluahkan perasaan bukan? :P

No comments:

Post a Comment

Welcome and feel free to scroll :)