Wednesday, June 13, 2012

CYA CAMP :)

hey!
Assalamualaikum semua
henghengheng!
rindu aku tak? mestilah tak kan? aku tau dah! tak yah citer pun aku dah konfem konfem sangat tau dah :P
okayy, whatsoever!
aku nak pergi terus kepada topik aku harini!
CYA CAMP "WHAT'S NEXT"
seryesly aku cakap,
dari lepas kem ibadah darjah enam haritu, inilah kem pertama aku ikut!
so kira 5 tahun aku ikut tak ikut kem ni
pergi kem bawak beg bukan main, macam nak pindah rumah je mak aku cakap
HAHAHAHA
mak aku memang suka buat hiperbola.
jangan kesah
okayy,

first day,
aku bangun awal pagi sebab bas kami kononnya bertolak pukul 6.00 pagi! KONON!
then, aku siap siap, pegi ke stesen bas, oh ya lupa pulak. camp ni kat MIRI, taklah jauh mane :DD
sampai stesen bas, encik gedik dan geng taik idong masin aku dah sampai awal lagi-.-'
tak sempat ambik gamba dengan diorang.
HAHAHAHA
then,tunggu punya tunggu punya tunggu. bas belom jugak datang datang. ANNOYING MOMENT sangat time tuu
tapi sabar sebab excited nak pergi camp kann?hihihi
then 7.00 lebih baru bas tu datang. COOL sangat kan?-.-'
sabo jelahhh denn!
lepas tuu, masuk lah bas tu blah blah blah, 4 jam dalam bas. BORING!!
sampai je stesen bas miri, excited dah.
and then cari taxi apa semua. tiba tiba kakak msg, "kalau dah sampai cakap nanti kakak ambik!"
terlambat derr! HAHAHA
then, sampai kat curtin, guess what? kita orang lah paling last datang time tuuu. malu sangat! terus pergi daftar apa semua and masuk dewan tuuu. lupa pulak aku namanya-.-'
dalam dewan tu kita orang dikumpulkan and dibagi dalam group.
anyway, aku group 10 :)
the coolest and sporting group members ever :DD
there was PJAN,LIYA,QURSIAH,ELZA,HE*taktau eja*,JARING*taktau eja jugak*,VANESSA,PHILIP,MERLIN,HELENA,AMEER and aku :D
time tuu tengah ice breaking. lawak tau, dia suruh duduk dalam satu group and tiru koreografi yang ditunjukkan tuu. HAHAHAHA
dahlah time tu aku pakai skirt!-.-'
cool sangat!! HAHAHAHA.
aku redha. so, aku menarilah dengan skirt aku yang super cool tuuu.  :P
hey hey hey! kumpulan kitaorang dapat number 2 tauuu! HAHAHAHA
banggalahh! tarian MICHEAL JACKSON tuuuu. tak gila kau? HAHAHAHA
then,kita orang main pulak bombers game, yang "merah bom merah bom merah bom to hitam bom" tuu. tau tak? tak tau kan? you should try you know? it's funn :)
tapi dalam game ni, kumpulan kitaorang kalah tauuu. hehehe. tapi takpe, had funnn :DD
then, recess ! makan makan makan. nyum nyum nyum!

then, kita orang rehat kejap, sembahyang apa semua. and then, main RIDDLE pulak dahh. HAHAHAHA
this one's funny!
first tu punyalah berlari sana sini, then first riddle dia kitaorang jawab frog. entah betul entah tak. HAHAHA
then, lari lari lari. ada satu point ni kita jumpa satu riddle ni, and then, PJAN answer PUCUK ULAM! was so funny. HAHAHAHA. then, MERLIN datang and jawab taking photo's. pjan ni jenis yang melatah so, tau taulah kan orang yang melatah ni. lepas tuu. gelak jelah dah die melatah tuuu. hilarious sangat! HAHAHAHA
and then, satu point, pjan jawab lagi "SPENDER MAK AKU" aku gelak tak henti henti.
entah dia ni lawak sangat sampai tak dapat tahan.HAHAHAHA
then, habis main riddle, kita orang balik mandik petang. fuhhhh! letih dan seronok sangat first day tuu :D
after habis mandi semua pergi makan malam. yey!! makan lagi
then, pegi tengok MOVIE! yey! syok gilerr! kita orang tengok "THE JOURNEY 2 : THE MYSTERIOUS ISLAND"
ehehe. lawak pulak cerita tuuu. tengoklahhh. best :)
then, kita orang pergi tidooo.
panjang sangat cerita aku. esok aku sambung pulak second day nya k? hihihi
bye!!!!!!
Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Welcome and feel free to scroll :)