Sunday, March 04, 2012

entry kali ni boleh tahan kasarnya...



berdebu belog aku sejak tahun lepas aku tak update.nampak bebeno malasnye! eh jap! yeke tahun lepas?
wtvlah! aku pun tak ingat.
so, harini, aku nak share ngan korang tentang manusia!
manusia yang macamana? manusia yang suka sangat hancurkan hubungan orang lain!
so, ni khas untuk penghancur hubungan orang lain.
entah, aku heran sangat dengan spesies manusia yang canggini.
takda kehidupan ke hape aku pun tak tau.
tak boleh ke cari hobi yang lebih bermanfaat?
buat karipap ke, jemo kain ke, apa apa je lah yang lebih berfaedah.
manusia camni lah yang buat aku rasa nak lempang guna punggung lembu!
biar korang rasa camne sedapnye punggung lembu tuu.
!@#$%^&*()(*&^%$#@! *bahasa kesat yang disensored*

mesti korang tertanya tanya kan nape pulak perempuan ni tetiba tah membebel tak tentu pasal!
aku nak cita pengalaman aku dengan si penghancur hubungan orang lain ni.
one day, adalah seorang hamba Allah yang tak puas hati ni inbox aku. buat cerita kartun!
HAHAHAHA.
sumpah lawak sangat! siap buat andaian pulak tuu.
cakap ni lah tu lah.
apa kau fikir aku ni budak sekolah tadika kau nak perbodohkan semudah tu?
aku rasa kau yang perlu masuk tadika, belajar camne nak perbodohkan orang. yer?
one thing you have to know!
your not Allah for heaven sake! tak payah berlagak macam kau tuhan boleh?
ramal ini ramal itu. kahaktuiiii!
ambik kau!
my middle finger is raising up for you.
oh well, aku harap kau sedar siapa diri kau.
and ingat! tak semudah tu kau nak hancurkan hubungan orang
be mature lah!
semoga kau berhenti dengan hobi yang lama dan mulakan yang baru. Insha-Allah. amin!

No comments:

Post a Comment

Welcome and feel free to scroll :)