Friday, August 17, 2012

CYA CAMP (day 2)

today im gonna share the second story.
okayy, hari kedua CYA CAMP
kita orang mandi awal pagi, berkemas. and EXERCISE!
HAHAHAHA
time ni lawak. aku kena panggil pegi depan untuk exercise dengan faci kat depan tuuu.
mak aiiii! malu at first. tapi seronok pulak. HAHAHAHA
lepas exercise, kita orang sarapan pagi lepas sarapan pagi kitaorang pegi dengar cerama pasal AESAC *betul ke ejaan tu? -.-'*
lepas tuuuuuu, tak ingatlah pulak. -.-'
malam tu pulak, sakit aku datang. tu je yang aku dapat cakap.
banyak orang tersibuk kena aku. haiiiizzzz.
menyusahkan betul aku time tuuu.
aku pun tak sangka penyakit aku akan datang time tuuu. memalukannnn dan menyusahkan orang ramai betoll.
hmmmmmmm. sedehnyeeeeeee.
okayylah. lain kali aku cerita lagi. sedeh pulok eden. :'(

No comments:

Post a Comment

Welcome and feel free to scroll :)