Friday, August 17, 2012

Salam Syawal :)

Assalamualaikum readers semua.
hows your day today? :)
for me, it has been a regular and fine day.
okayy. pergi kepada topik harini.
harini merupakan hari kedua terakhir bulan Ramadhan. so sad kan?
tak lama lagi habislah ramadhan.
aku pun sedih jugak nak tinggalkan bulan Ramadhan ni.
tahun depan entah sempat ke tidak kita bersua muka dengan bulan Ramadhan ni. hmmmm
nak buat cemane kan? masa tak dapat nak diulang.
naaaa. tak mau sad sad. ermmmm,
haaaaaa. raya tahun ni tema baju raya korang warna apa? *sibuk nak tanya*
tema raya family aku tahun ni warna Coklat. uuuu
tema aku dengan sulu Merah :)
hehehe. excited gile nak raya ehh?
tapi menyedihkan aku tak dapat raya dengan sulu tahun ni. sulu balik kampung :(
raya dengan family kat kampung.
tapi takpe, nanti kitaorang raya sama-sama dengan kengkawan macam tahun lepas. yeeeehhhaaaaa!
yang menyedihkan lagi, aku raya awal sangat tahun ni. uwaaaaaaa.  :'(
mana tak sedihnya? tak dapat full puasa. hmmmmm
biasalah tuuu. hal perempuan. hahaha
kalau yang takde masalah keuzuran tuuu x puasa tu yang aku tak faham tuuu. HAHAHA
korang puasa full x tahun ni?
puasalah full bagi yang mampu puasa full tu yerrr? jangan sia-siakan bulan Ramadhan ni.
mana tau bulan Ramadhan ni lah bulan Ramadhan terakhir kita kan? kita xtau bila ajal kita kan? :)
ni sebagai nasihat diri sendiri jugak. sama-samalah kita hargai Ramadhan tahun ni. Insha-Allah
okayylah. kepala hotak aku dah tak dapat nak berfikir lagi dah.
till next time aite?
Assalamualaikum. :)

No comments:

Post a Comment

Welcome and feel free to scroll :)