Sunday, August 19, 2012

hari pertama :')


Assalamualaikum u'olls :)
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN :)
hehehe. harini, first day raya.
Alhamdulillah kita dapat sambut raya untuk tahun 2012 ni :)
harini Alhamdulillah tak hujan, so boleh lah ziarah kubur Abah and Nenek. hehe



BACA YAASIN KAT KUBUR ABAH :')

tapi sayangnya tak dapat bacakan Yaasin untuk diorang :'(
bendera Jepun naik -.-'
okayy, so, sekarang ni tengah tunggu tetamu datang tapi setakat ni belum ada lagi.
cuma family Mentua abang aku je datang. so, sikit lah orang yang datang. yang lain bila lagi?
bosan aku tunggu ni. -.-'
disebabkan bosan, so aku decide nak update lah post kat belog cap monyet aku ni.
rasa-rasanya aku nak tuka background belog aku ni. bosan dah tengok warna pink ni.
HAHAHAHA.
oh ya, aku nak cerita pasal malam tadi lah.
persiapan raya korang malam tadi macamana?
HHAHAHA
persiapan raya aku nak tau tak?
tak nak tau?
takpe, aku bagi tau jugak. HAHAHAHA.
aku pergi renovate bilik aku ditemani kakak aku yang annoying tu. HAHAHAHA
pelek bukan? bukan sepatutnya kemas ruang tamu ke?
korang kene faham. sekarang ni, orang beraya kat bilik tidur. HAHAHAHA
takdelahh. gurau jerrr.
aku puas hati lah jugak dengan bilik aku sekarang. nak tengok tak rupa bilik aku before and after? HAHAHAHA.
jappp.
aku upload lukkk.
hehehehe. naaaaaahhhhh!


BEFORE


AFTER

beza x? HAHAHAHA. aku tau. messy the before one. MBAHAHAHAA.
satu hari suntuk aku dengan kakak aku renovate bilik ni. ish ish ish.
lama betuiiii. HAHAHA. sapa suroh messy sangat.
bilik anak dara ka anak bujang ni?-.-'
HAHAHAHA. aku excited sangat pagi raya ni. hehehe
so, aku nak tunjukkan muka raya pertama aku untuk tatapan umum. HAHAHA :DD



TEMA BAJU RAYA: BROWN :D



comel x? HAHAHA. comel kan? aku tau aku comel. okayyy perasan tak semena-mena. HAHAHA
okayylah. kawan aku dah mesej tadi.dia text nak datang rumah.
so, nak layan tetamu dulu. ada masa lagi, aku update lagi okayy?
selamat menyambut HARI RAYA AIDILFITRI once again. MAAF ZAHIR dan BATIN. :)
Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh :')

No comments:

Post a Comment

Welcome and feel free to scroll :)