Friday, June 03, 2011

chatbox bukan bestfriend aku

assalamualaikum.
AMARAN!ENTRI INI PENUH DENGAN EMOSI!
jangan biarkan diri anda diselubungi.....EMOSI!!!
okayy.straight to the point terus.


korang tau tak pa mende nya bende kat atas tu?
okayy.pandainyeee.minumlah anmum essential.hahahaha
CHATBOX!
chatbox tak kena mengena dengan nenek kat tepi jalan yang mintak tolong seberangkan jalan.
chat=sembang. box=kotak
conclusion=sembangkotak?
apa kejadah nye semua ni?
nenek aku tak pernah terbabit dalam hal ni.
apa kono chatbox dengan bestfriend aku?
hehehe.
actually,maksud aku ialah,aku tak suka dengan chatbox.
nak tahu tak sebab apa?
aku bagi 5 sebab:

1.bila aku bukak chatbox,konpem ada jenama jantan yang nak berkenalan dengan aku.*budget lawa*
okayy,itu aku tak kisah.tapi,yang buat aku menyampah,diorang mintak number aku secara paksaan.kadang kadang aku bagi,mungkin tindakan ni bodoh,tapi aku dah tak tahan dengan paksaan diorang yang takde perasaan dan hati perut.kuat sangat nafsu.tulah bengap sangat tu.lagipun,aku jarang pegang handphone.aku cuma guna handphone waktu penting je.lepas tu,aku letak entah mana.aku pun lupa.hahaha
okayy,teruskan perapuan.
2.bila aku bukak chatbox,konpem aku emo dan perasaan aku tak menentu.
kenapa?sebab asyik online offline online offline.okayy,aku manusia.ada had kalau nak sabar.chatbox fb memang menguji  keimanan aku.kalau aku period memang aku takkan bukak chatbox.sebab apa?sebab aku takut laptop satu malaysia aku jadi mangsa perbuatan keji chatbox yang dah merogol keimanan aku.
3.bila aku bukak chatbox,konpem tak kurang dari 5 orang yang chat dengan aku.
okayy.aku tak budget famous.tapi,kalau sekadar nak tanya apa aku buat,dah makan belum,dah mandi belum,siapa nama. baik kau wall aku.beratkan line wireless aku je nak layan soalan cepumas kau tu.aku bukak chatbox,supaya dapat pm dengan kawan aku hal hal yang penting.bukan sekadar nak jawab soalan cepumas yang berak belum tentu lagi keluar emas kau tu.okayy?
4.bila aku bukak chatbox,konpem ada jantan yang ajak aku kaple.*okayy.ini sama je ngan isu number 1 tadi.*

yang bezanya diorang ajak kaple.kaple lah pulak.akaiiiiii.dahlah baru kenal 2 saat yang lepas.boleh boleh ajak aku kaple?apa kau fikir aku murah sangat kejap camtu je kau nak tackle?pehlislah wei.kalau pelacur pun ambik masa nak runding harga,apa lagi aku yang masih virgin ni.and satu lagi.tolong lah jangan panggil aku sayang.rasa macam khinzir kau tau tak?seryes aku cakap.aku sangat geli dengan spesies jantan yang gini.kau kenal aku pun tak.dah sibuk nak panggil aku sayang.pehlislah.dah tua tu,matang lah sikit boleh?jangan nak menggatal.aku baru form 4.masih dara dan virgin lagi.tak ingin laki tua macam kau.hahahahahahahahaha


5.bila aku bukak chatbox,aku tak suka bila ada STRANGER ajak aku berwebcam.
okayy,tak salah berwebcam.tapi aku tak minat nak berwebcam dengan "stranger".bukan hobi aku.lagi banyak mende aku nak buat dari menatap muka kau yang aku kenal pun tak.kalau kau perempuan,aku tak kisah.kalau kau sahabat aku yang aku dah kenal sejak azali,aku tak kisah.tapi kalau jantina nya bertentangan dengan jantina aku dan kau baru kenal aku sesaat yang lepas,baik takyah.

eh,kenapa aku emo sangat isu chatbox ni?hahaha.ya Allah.kesian chatbox tak bersalah yerr?hahaha.okayylah.puas dah aku merapu dengan penuh emosi.aku nak tidur.assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Welcome and feel free to scroll :)