Monday, June 27, 2011

Masha-Allah.dugaan yang tak putus putus.

bismillahirahmanirahim.
Assalamualaikum.
maafkan aku wahai sahabat sahabat.
mood aku satu minggu straight hilang.
aku asyik hilang mood je.
takde mood nak update blog.
nak reply shoutbox pun susah.
YA ALLAH,KAU TABAHKANLAH HATI HAMBAMU INI UNTUK MENJALANI SETIAP DUGAAN YANG DIBERIKAN.

ye,aku tau,Allah takkan bagi dugaan yang melampaui kemampuan kita.aku tau aku boleh jalani semua ni.aku tau,Allah akan sentiasa ada di sisi aku.syukran ya Allah.
satu minggu lebih,aku hadapi dugaan yang tak putus putus.ya Allah.sakit memang sakit.tapi,ni ujian Allah,aku kena hadapi jugak.aku kena lalui jugak.birthday aku 25JUNE2011,went well.even aku gadoh dengan SS aku,still went well,dia siap kol aku lagi.settlekan prob kitaorang.then,datang lagi masalah.ya Allah!kali ni,aku mengaku ni salah aku,aku siap mesej,kol,suma ada.kat sekolah siap nangis lagi.dramatik betol akukan?aku tak faham,kenapa semua ni terjadi,tapi aku yakin,semua ni,ada hikmahnya.aku janji dekat SS aku,aku tak buat lagi.tapi,janji camna pun,kalau dia memang dah tak boleh maafkan aku,aku nak buat camna kan?;'\
sudahlah.terima kasih buat semua rakan yang dah risaukan aku.terima kasih banyak banyak.aku sayang korang semua.aku cinta korang semua.
ASSALAMUALAIKUM.

No comments:

Post a Comment

Welcome and feel free to scroll :)