Saturday, January 14, 2012

superhuman♥

Assalamualaikum semua. aku update lagi.
tak dapat tido.seryes. HAHAHA.
Lawaklahh. entah pahal aku tak dapat tido. 
Ala sebab aku tido dari pulang sekolah tuuu sampailah nak dekat maghrib.
tak semayang ke? aku cutiii okayy? jangan tanya lagi. hekhekhek.
so, aku ni kira takdak kerja lah kan?
aku update blog lagi bagus kan?
hewhewhew
hari ini aku nak cerita pasal super human aku.
manusia yang telah mengubah hidup aku.
yang insha-Allah membahagiakan aku.
yang sentiasa ada di sisi aku disaat aku perlukan selain Allah.
yang selalu sangat dan kuat sangat buli aku.
yang selalu dipukul.
yang selalu dimarah.
yang selalu memuji.
yang sentiasa gelakkan lawak yang aku buat.*aku lawak ape?hehehe*
yang tau nak marah aku bila aku buat salah.
yang sentiasa kirim salam balik kat mak aku bila mak aku kirim salam.HAHAHA
yang tau baik buruk perangai aku.
yang sentiasa pujuk aku disaat aku merajuk atau kesedihan.hehehe
yang insha-Allah akan menjadi suami aku yang sah. Amin.
dan paling penting, yang telah berada di hati ku insha-Allah dulu, kini dan akan datang :)
TERIMA KASIH UNTUK SEMUANYA. :)
AKU SANGAT MENCINTAIMU SEPENUH HATIKU.
INSHA-ALLAH HANYA KAU DIHATIKU.
tak perlulah aku mention nama dia kat sini kan? aku taknak timbul isu tak puas hati kang. HAHAHA
lah sangat!*mata ke atas tangan ke dada*
okayylah. belah luuuu.
Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Welcome and feel free to scroll :)