Saturday, January 14, 2012

thank you :)

Assalamualaikum.
firstly, thank you sebab dah baca blog aku yang dah lama tak berupdate ni.
hehehehe.
Akhirnya, belog aku telah berupdate dan aku berasa sangat puas hati. :D
Tema belog aku untuk kali ni, "MERAH JAMBU". hehehe
datang gila nak suka merah jambu. tak salahkan? merah ugak depan nyerrr.
so, aku nak ucapkan terima kasih kepada beberapa individu yang sangat baik hati telah memberi kod, freebies and etc.
So, aku nak ucapkan terima kasih kepada Nurhusna Syabani untuk freebies template ni. tapi aku ada edit segelintir code dalam template ni. don't worry, telah dikreditkan pada sidebar :)
hehehe.gelak lah bersama sama :D
thirdly, terima kasih buat tutor tutor yang sangat berguna daripada Nabihah. Seryesly, aku sangat suka dua individu ni. Firstly sebab diorang memang suka sangat buat tutor yang best best. secondly sebab aku suka tengok blog diorang yang super kemas. Fyi jugak, diorang ada buat freebies yang cukup menarik hati dalam belog diorang. tak percaya? kelik lah nama diorang tuu untuk percaya. hew hew hew. okayylah. aku ni sebenarnye takda kerja nak buat. so, aku update belog aku yang macam sampah jadi belog ter ter ter kemas di mata aku. hek hek hek. terlampau banyak sangat bunyi effect. menyampah. :P okayylah. have fun with my blog peeps. Assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment

Welcome and feel free to scroll :)